Tom Hormes Catering

Klantenservice

Bestellen

 

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

 

Ik ben op zoek naar een product maar ik kan het niet vinden. Wat nu?

 

Wat zijn de afleverkosten van mijn bestelling?

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?

 

 

Betalen

 

Hoe kan ik betalen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?

 

Welke betalingstermijn hanteert Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?

 

 

Bezorgen

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

 

Op welke dagen kan mijn bestelling worden bezorgd?

 

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres, kan dat?

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

 

 

Mijn klantgegevens

 

Waarom zou ik een account aanmaken bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?

 

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

 

 

Relatiegeschenken

 

Kan ik bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten ook terecht voor relatiegeschenken?

 

Kan ik voor relatiegeschenken een factuur krijgen?

 

 

Overige

 

Mijn vraag staat niet in deze lijst, wat nu?

 

 

 

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee, ook zonder account kunt u bestellen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

 

Ik ben op zoek naar een product, maar ik kan het niet vinden. Wat nu?
Neemt u contact met ons op. Mogelijk staat hetgeen u zoekt niet in de webwinkel, maar kunnen wij u hiermee wel van dienst zijn.

 

Wat zijn de afleverkosten van mijn bestelling?
Als u uw bestelling in de winkel komt ophalen op de Kasteellaan 8a, 6602 DE Wijchen kost dat niets. Als u wilt dat wij bezorgen, zijn de kosten afhankelijk van het bestelbedrag. De bezorgkosten bedragen € 5,00 binnen Wijchen en € 10,00 buiten Wijchen. Bij een bestelbedrag vanaf € 25,00 komen wij uw bestelling gratis (in Wijchen) bezorgen. Bij een bestelbedrag vanaf € 100,00 bezorgen wij gratis (buiten Wijchen) in een straal van maximaal 25 km.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet onderweg is. Stuur zo snel mogelijk een email naar: info@tomhormescatering.nl of bel 024-6412329.

 

Hoe kan ik betalen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?
Alle betalingen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten kunnen contant of via pinbetaling plaatsvinden, zowel als u uw bestelling ophaalt als dat Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten deze bij u bezorgt!

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling staat op de afgesproken tijd klaar, of wordt rond het afgesproken tijdstip bij u bezorgd. Staat u ons a.u.b. een half uur speling toe. Indien aflevering om welke reden dan ook, niet op het door u gewenste tijdstip kan plaatsvinden, nemen wij zo spoedig mogelijk nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, contact met u op.

 

Op welke dagen kan mijn bestelling worden bezorgd?
Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten levert 7 dagen per week.

 

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres, kan dat?
Natuurlijk, tijdens de bestelprocedure kunt u een ander bezorgadres opgeven.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wanneer u niet thuis bent, zal Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten direct telefonisch contact met u opnemen. Lukt telefonisch contact niet, dan zal de bezorger van Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten een berichtje achterlaten. U wordt gevraagd ons zelf te bellen om af te spreken hoe uw bestelling alsnog wordt afgeleverd.

 

Waarom zou ik een account aanmaken bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?
Dat is uitsluitend voor uw eigen gemak. Bij een volgende bestelling hoeft u dan uw gegevens niet opnieuw in te voeren.

 

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via 'Inloggen', links in het menu, logt u in. Vervolgens kunt u onder 'uw account' uw accountgegevens wijzigen. Vergeet u niet op 'update' te klikken?

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Geen probleem, om een nieuw wachtwoord aan te vragen klikt u binnen 'Inloggen' links op de website op 'wachtwoord vergeten?'. Volgt u de aanwijzingen en u ontvangt direct per e-mail een nieuw wachtwoord!

 

Kan ik bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten ook terecht voor relatiegeschenken?
Ja, u kunt bij ons ook terecht voor relatiegeschenken. In overleg passen wij die volledig aan uw wensen aan.

 

Kan ik voor relatiegeschenken een factuur krijgen?
Natuurlijk is dat mogelijk!

 

Welke betalingstermijn hanteert Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?
Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten gaat er van uit dat u contant betaalt of een pinbetaling doet bij de aflevering van uw bestelling.

 

Mijn vraag staat niet in deze lijst, wat nu?
Geen probeem, stuur een email naar info@tomhormescatering.nl en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.